Чіпс Читос впевнено можна назвати легендарним продуктом. За більш ніж 70 років свого існування цей продукт став дуже популярним і реалізується більш ніж у 40 країнах світу. Особливістю бренду Cheetos є унікальний талісман – обожнюваний багатьма гепард Честер. А ще всі знають, що після поїдання улюблених кукурудзяних ласощів пальці незмінно набувають яскравого помаранчевого кольору. Але чи це все цікаві факти про чіпси з багаторічною історією? Звісно ж, ні! Настав час дізнатися більше. А поки що ви можете замовити чіпси Cheetos, щоб зробити читання статті ще більш захоплюючим.
Перед гепардом була миша
На перших упаковках чіпсів красувався не гепард Честер, а миша із гучним ім’ям Юлій иізер. Мишеня любило пригоди і швидкість, тому часто каталося на велосипеді, зуміло завоювати Стародавній Рим і навіть побувало на Місяці. Щоправда космічна подорож не принесла бажаного результату, оскільки Юлій був упевнений, що Місяць зроблений із сиру. За пригодами Чизера всі із задоволенням спостерігали, і це сприяло зростанню продажів продукції бренду. Заміна персонажів відбулася тільки в 1986 році, коли маркетинговий відділ вирішив, що обличчям компанії має бути більш позитивний персонаж, ніж пустун Юлій Чизер.
Новий смак з’явився помилково
На виробництві Frito Lay, на якому й виготовлялися кукурудзяні чітоси, стався технічний збій. І поки інженери усували поломки, прибиральник Річард Монтанез випадково прокидав гострий чилі-порошок на необроблені чіпси. Поки безпосередні начальники з виробництва лаяли за допущену помилку і зіпсовані продукти, Монтанез почав їсти гострі снеки. І смак йому сподобався настільки, що він не побоявся піти до самого президента компанії із пропозицією запровадити новий смак. Ризик було виправдано: так і з’явилися гострі чіпси Cheetos, а сам Монтанез був помічений директорами і незабаром вибився до керівництва корпорації.
Можуть врятувати життя
Всі знають, що чіпси містять досить багато жиру та олії. Така суміш робить їх чудовим розпалювачем. Саме тому туристам радять із собою у похід брати запас снеків: вони і з голоду врятують, і допоможуть розвести вогонь навіть у дощову погоду.
Насправді чіпсів у пачці більше, ніж обіцяно
Маркетологи бренду вирішили залучати покупців усіма доступними способами: яскравий смак, дизайн упаковки, що запам’ятовується, вказівку кількості чіпсів у кожній пачці. Так, на великій упаковці Чітос написано, що вона містить аж 189 шматочків. Але чи це так? Питанням зацікавилися на сайті Thrillist (збирають цікаві факти про популярні продукти) і вирішили перерахувати, скільки чіпсів міститься у великій пачці. Результат: виробники дурять своїх покупців. Але ніхто не ображається, адже чіпсів насправді більше – у середньому 237,5 у кожній упаковці! Бажаєте перерахувати? Тоді замовляйте Чітос на сайті онлайн-маркету MAUDAU і починайте перерахунок.
Власні ферми
У рік для виробництва снеків із класичним смаком витрачається близько 4,5 Мт сиру Чеддер. Забезпечити такі обсяги дозволяє власна ферма компанії, яка налічує понад 5000 корів.