Дізнатись, коли транспорт під'їде до зупинки та про ЖКГ можна за допомогою чат-бота LvivCityHelper bot

У Львові вже тривалий час функціонує чат-бот LvivCityHelper bot у Telegram. До сьогодні його перевагами вже скористались майже 1500 унікальних користувачів. Однак розробники більше ще далі та спростили користування цим додатком. Про це повідомили у прес-службі Львівської міської ради.

Як інформує "lviv-future", відтепер користуватись чат-ботом LvivCityHelper bot та отримувати користь від відкритих даних мешканцям Львова можна з Facebook, не виходячи з улюбленого месенджера у http://m.me/LvivCityHelper.

Зазнав змін і сам функціонал чат-бота: команда сектору відкритих даних ЛКП "Міський центр інформаційних технологій" створила нові набори даних, у зв’язку із чим було змінено структуру головного меню. Відтепер у розділі "Благоустрій та інфраструктура" львів'яни можуть дізнатись не лише про ремонтні роботи у місті, на які було виділено кошти з бюджету у 2018 році, а й скористатись новими доданими функціями — оперативно глянути, коли до конкретної зупинки прибуде громадський транспорт, та довідатись про організації, на які покладено функції обслуговування житлового будинку.

Використовуючи дані API системи відслідковування місця розташування міського громадського транспорту в реальному часі, чат-бот повідомляє інформацію про прогнозований час прибуття громадського транспорту до конкретної зупинки. Людині достатньо просто ввести код зупинки, яка її цікавить. До слова, код кожної зупинки позначений на спеціально встановленому знаку на кожній зупинці громадського транспорту. Також за допомогою чат-бота можна, вказавши конкретну адресу (назву вулиці та номер будинку), отримати інформацію про те, хто забезпечує обслуговування даного житлового будинку.

Незабаром команда проекту LvivCityHelper bot додасть офіційно затверджені графіки руху громадського транспорту Львова та бюджети комунальних шкіл і оновить інформацію щодо титульних списків на 2019 рік.