Понеділок, 29 Квітня, 2024

Стала відома ймовірна причина обвалу мосту на трасі Львів-Луцьк

Скандал довкола обвалу мосту на трасі Львів-Луцьк триває – цими днями у Службі автомобільних доріг Львівської області назвали ймовірну причину, через яку трапився інцидент, пише сайт lviv-future. Там кажуть, що найбільш ймовірна причина руйнування мосту – це продовження курсування великих вантажівок, які ним далі курсували, попри введення заборони.

Зазначимо, що скандальний обвал мосту трапився третього травня. Постраждалих через інцидент немає, а рух цією ділянкою траси тимчасово обмежили, призначивши автомобілістам можливі варіанти об’їзду аварійної ділянки.

Разом з тим, сьогодні стало відомо про те, що поліція відкрила кримінальну справу через обвал мосту на Львівщині. В поліції справу кваліфікують як службову недбалість (частина 1 ст. 367 Кримінального кодексу України).

У відділі комунікації Національної поліції Львівщини повідомляють, що санкції цієї статті передбачають або штраф (від 2000 до 4000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян), або ж обмеження волі. У другому випадку покарання передбачає позбавлення волі терміном на три роки з позбавленням права обіймати деякі посади строком до трьох років. Ще один варіант розвитку подій – присудження до двох років виправних робіт.

Після обвалу мосту на трасі Львів-Луцьк виявилося, що конструкція перебувала в передаварійному стані впродовж останніх п’яти років. При цьому у соціальних мережах обурені користувачі не раз поширювали інформацію про те, що міст потребує реконструкції.

Сам міст поблизу села Гайок, що на Львівщині, було зведено ще в далекому 1960-му році. Це важлива частина міжобласної траси Львів-Луцьк. За весь час існування моста його жодного разу не ремонтували капітально. І це – попри те, що міст вже довгий час перебуває на балансі Служби автомобільних доріг Львівської області.

Поки влада намагається вирішити проблему з мостом на трасі, автомобілістам пропонують об’їзд через місто Буськ та через Старий Добротвір.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.