Вівторок, 19 Березня, 2024

Е-квиток у Львові: на якому етапі реалізація проєкту

У січні цього року у Львові запустили перший етап впровадження електронного квитка «ЛеоКарт», тоді почали видавати пільгові транспорті картки. Згодом систему мали б запустити і для всіх решту. Тож на якому етапі впровадження електронного квитка зараз і як війна вплинула на його реалізацію? Більше на lviv-future.com.ua.

Керівник департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури ЛМР Олег Забарило розповів Тvoemisto.tv, що через війну чеська компанія-підрядник «Мікроелектроніка» зараз не на території України. Вимушений переїзд компанії суттєво сповільнив роботу з обладнанням, бо вони відповідали за всю технічну складову. Під час війни компанія не планує повертатися, тож робота з нею буде організована лише дистанційно.

Поки що видають пільговикам

Зараз продовжують видавати транспортні картки пільговикам. Вони вимагають найбільше роботи, адже такі картки персоналізовані, з ім’ям, прізвищем та фотокарткою власника. Вже видали орієнтовно 102 тисяч карток. Щодня видають приблизно тисячу, хоч і скоротили кількість пунктів видачі і прийому карток. Перелік ЦНАПів, які обслуговують пільговиків для подання заяви на отримання картки тут.

Після повної видачі транспортних карток у Львові планували відмовитися від пред’явлення пільгових посвідчень. Однак до міста постійно приїжджають вимушені переселенці, тож повної відмови поки що не може бути.

Дещо пізніше будуть видавати і неперсоналізовані картки, вони не вимагатимуть ні прийому документів, ні інших робіт.

Перший апарат для друку неперсоналізованих карток вже змонтували на АС-2. Однак це обладнання чеської «Мікроелектроніки», тож усе, що стосується монтажу та експлуатації поки що проблемно. Планують встановити такі апарати ще на інших ключових локаціях Львова – автостанціях, вокзалі, в аеропорту тощо, аби люди могли отримувати ці картки. Поповняти їх можна в терміналах, а також на сайті.

Варто зазначити, що пластикова картка «ЛеоКарт» буде обов’язковою лише для пільговиків. А непільговики за проїзд зможуть розраховуватися також банківською карткою з підтримкою NFC; квитком, згенерованим на сайті чи в мобільному додатку; а також на першому етапі буде можливість купити паперовий разовий квиток у водія за готівку.

Головне якісне нововведення е-квитка – пасажири зможуть купувати вигідні кількамісячні абонементи на громадський транспорт (автобуси, тролейбуси, трамваї та електробуси), а разовий е-квиток буде пересадковим. Паперовий квиток у водія буде коштувати дорожче, з ним пересісти вже не вдасться.

Щодо мобільного додатка, то деяких працівників, що займалися його розробкою, мобілізували, а інші зараз займаються тестуванням. Олег Забарило зазначає, що в терміни, які були визначені, не вкладаються, однак робота над застосунком ведеться.

Ціна за проїзд

Через дефіцит із пальним, зросла його вартість. Тож якою буде ціна за проїзд, поки що сказати важко. Раніше планувалося, що вартість разового е-квитка на одну поїздку з можливістю пересадки впродовж 40 хвилин коштуватиме 10 грн; разовий паперовий квиток без можливості пересадки, придбаний у водія, коштуватиме 15 грн. Однак це рішення приймалося, коли ситуація з пальним була стабільною. 

Latest Posts

.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.