Четвер, 15 Квітня, 2021

Львів’яни продовжують збирати підписи за відновлення маршруту №49

Нещодавно у Львові припинили функціонування автобусного маршруту №49, пише сайт lviv-future. Цей маршрут раніше сполучав Приміський вокзал та мікрорайон Рясне-2 і зазвичай...

Архітектурний скандал у Львові: в історичній будівлі самовільно замінили вікна і пошкодили фасад

В історичному серці нашого міста вкотре розгорівся архітектурний скандал, розповідає сайт lviv-future. У будинку, що на вулиці Саксаганського, 11, зауважили, що власник...

Як львів’янам обрати китайський чай?

Для кожного поціновувача чаю щоденним обов’язковим ритуалом є випити чашечку смачного, якісного та ароматного напою. З давніх часів чай став улюбленим напоєм...

На території колишньої військової частини у Брюховичах може з’явитися потужний парк розваг для дітей

Сьогодні, 2 квітня, відбулося засідання виконавчого комітету Львівської міської ради, в ході якого обговорювали питання розвитку території колишнього артилерійського складу у Брюховичах,...

Незвичайний подарунок хлопцю: чим здивувати і порадувати коханого

Дівчата завжди більше переймаються над презентами, ніж чоловіки. І ось настав черговий привід в році і вона вже поспішає висловити свою любов...

Як електронна комерція стає одним з найдинамічніших секторів української економіки

За підсумками минулого року, Україна вийшла на друге місце в Європі за темпами росту ринку електронної комерції, поступившись першим місцем лише Великобританії.

І це з врахуванням вражаючих темпів росту самої ніші (на рівні в середньому 21% по світу) і того факту, що за показником ВВП наша країна займає передостаннє місце в Європі, а популярність оплати картками все ще бажає кращого в порівнянні з сусідами.

Щороку в AG Marketing ми формуємо зріз по динаміці розвитку ринку українського ecommerce,  та його основним трендам. І на основі наведеної вище статистики та ряду інших цікавих даних, можемо впевнено зробити висновки, що електронна комерція здатна вже зараз перетворюється в один з найбільш перспективних і динамічних секторів економіки нашої держави.

Ось декілька основних аргументів на користь цієї тези.

1. Ріст навіть в умовах економічних криз

Незважаючи на девальвацію національної валюти, слабкі темпи відновлення економіки та цілий ряд інших проблем, електронна комерція залишається фактично єдиним сегментом ринку, який показує стабільне зростання.

Для прикладу, за даними EVO Group, в 2018 році, українці купили в онлайні товарів і послуг на суму близько 65 мільярдів гривень. При цьому, у порівнянні з попереднім роком ринок виріс на 25% і продовжує рости.

2. Відсутність гравців глобального рівня

В Україну поки не прийшли світові лідери онлайн-ритейлу, такі як Amazon та eBay, не кажучи вже про величезну кількість інших інтернет-магазинів меншого масштабу. Єдиним помітним гравцем є AliExpress, але подальший ріст його частки в загальному обороті стримують певні проблеми з доставкою, яка займає в середньому 3-4 тижні.

Відсутність на ринку гігантів, чиї фінансові можливості дозволяють реалізувати швидку експансію, відкриває можливості для розвитку локальних лідерів, таких як Rozetka, Lamoda, Prom.ua та інших. Бюджети на такі напрямки інтернет-маркетингу як SEO і контекстну реклама, та інші подібні інструменти, складають вже десятки мільйони гривень.

Вже зараз вони достатньо добре закріпили свої позиції і сформували достатньо потужні бренди, щоб вистояти навіть у випадку можливого приход на ринок великих міжнародних гравців.

3. Інфраструктура рітейлу покращується

Логістична інфраструктура в Україні вже зараз знаходиться на досить хорошому рівні, і продовжує розвиватися. Справа в тому, що в країнах ЄС здебільшого домінують глобальні маркетплейси і міжнародні магазини-гіганти, що не дає місцевим гравцям достатніх ресурсів для розвитку.

В Україні ж все навпаки – ринок по факту поділений між компаніями-резидентами, які активно конкурують між собою за лояльність і гаманець наших співгромадян. «Нова Пошта» і «УкрПошта» активно змагаються в плані покриття і розширення спектру послуг, співпрацюють з крупними інтернет-магазинами і це допомагає розвивати ринок в цілому.

4. Потенціал ще дуже великий

Є два основних фактори, які найбільш суттєво впливають на ріст ринку електронної комерції: проникнення швидкісного мобільного Інтернету і ріст доходів населення. По обидвом цим пунктам Україні ще є куди розвиватися, а значить, потенціал для росту цього сегменту ринку, ще більш ніж достатній.

Висока динаміка розвитку, широкі можливості для нових гравців і легкість масштабування – всі ці фактори роблять ecommerce одним з найбільш перспективних секторів економіки.

І якщо ви вже давно задумувалися над тим, щоб відкрити власний інтернет-магазин – можливо саме зараз час зробити перші кроки в цьому напрямку.
 

Автор: Володимир Федоричак, «AG Marketing»

Latest Posts

Архітектурний скандал у Львові: в історичній будівлі самовільно замінили вікна і пошкодили фасад

В історичному серці нашого міста вкотре розгорівся архітектурний скандал, розповідає сайт lviv-future. У будинку, що на вулиці Саксаганського, 11, зауважили, що власник...

Як львів’янам обрати китайський чай?

Для кожного поціновувача чаю щоденним обов’язковим ритуалом є випити чашечку смачного, якісного та ароматного напою. З давніх часів чай став улюбленим напоєм...

На території колишньої військової частини у Брюховичах може з’явитися потужний парк розваг для дітей

Сьогодні, 2 квітня, відбулося засідання виконавчого комітету Львівської міської ради, в ході якого обговорювали питання розвитку території колишнього артилерійського складу у Брюховичах,...

Незвичайний подарунок хлопцю: чим здивувати і порадувати коханого

Дівчата завжди більше переймаються над презентами, ніж чоловіки. І ось настав черговий привід в році і вона вже поспішає висловити свою любов...

У Львові реставруватимуть брами старих будинків: адреси

У Львові відновлюють брами старовинних будинків. у 2019 році продовжить свою роботу програма співфінансування реставрації старовинних вхідних дверей та брам між Львівською міською радою,...