П’ятниця, 29 Березня, 2024

Ремонт трамваїв у Львові: курсують лише два

У Львові через ремонтні роботи  трамваїв типу “Електрон” курсують лише два трамваї із дев’яти.  Маршрутом №8 продовжують курсувати нові п’ятиисекційні трамваї “Електрон”. Сім трамваїв зараз перебувають на тимчасовому ремонті. Цю інформацію повідомив керівник управління транспорту ЛМР Орест Олеськів. Як він зазначив, що ці сім трамваїв потребували термінового ремонту, але їх поступово виводять на лінію знову. Ці трамваї були придбані спеціально для сихівської лінії, пише lviv-future.com.ua.

Великі трамваї “Електрон” розраховані на значно більшу кількість людей, ніж в класичних трамваях міста Лева. Пересуватися такими трамваями по місту людям значно зручніше, бо там більше місця, вони нові, мають зручні крісла. 

Минулого року  сталася подібна ситуація з трамваями типу ‘Електрон”.  Минулого року у грудні на маршруті Львова не було жодного із дев’яти  електротранспорту. Зауважимо, що ці трамваї місто придбало ще у 2013 році та у 2015-2016 роках.  Тоді представники ЛКП “Львівелектротранс”заявили, що три трамвайні вагони були в той час середньому ремонті. Згідно з розкладом два трамвая мали пройти  планове технічне обслуговування. Крім цього ще два трамваї перебували на позапланових ремонтах. Тоді  лише  два трамваї  залишилися у резерві. Представники “Львівелектротранс” зазначили, що жоден трамвай не потребує капітального ремонту. 

Які є пояснення систематичної відсутності трамваїв?

Ігор Зінкевич, який є  головою постійної депутатської комісії транспорту, зв’язку і міської мобільності ЛМР, пояснив причини того, що у Львові простоюють трамваї “Електрон”. Адже доволі дивно, що трамваї, які новими придбали кілька років тому постійно потребують ремонту. За словами І.Зінкевича, на цей рік ЛКП “Львівелектротранс” просив 30 мільйонів з міського бюджету дотаційно. Гроші використали для того, аби погасити податок по кредитах. Керівник ЛКП “Львівелектротранс” не вказував суми, яка потрібна для  технічного обслуговування “Електронів”, які не можуть  працювати  в місті. Представники ЛКП щоразу вказують, що в місті  є достатня кількість робочих трамваїв на лінії. Звичайно львів’яни бачать, що трамваїв не вистачає, немає належного забезпечення транспортом в інфраструктурі міста.  Найбільше не вистачає електричного транспорту на сихівському маршруті. Там щотижня проблеми із трамваями. Вони рідко їздять, часто простоюють. Це завдає сильних проблем для людей.

Керівник “Львівелектротрансу” склав план роботи на наступний рік. Він врахував ймовірні витрати, які лежатимуть на плечах підприємства. Проте керівник не звертався цього року до влади міста щодо коштів на технічне обслуговування. 

Звичайно, враховуючи умови пандемії, у місті є проблеми із поповненнями бюджету. Проте міський транспорт є дуже важливою структурною міста. Тому щодо виділення коштів для трамваїв потрібно звертатися до міської влади. Кошти потрібно виділити, хоча би частково.

Місту потрібен новий і зручний транспорт. Наявність потрібної  кількості трамваїв на лінії забезпечують повноцінний спосіб пересування містом людей. Відсутність трамваїв на лінії створюють повний колапс пересування людей. Багато хто запізнюється на роботу через відсутність трамваїв  на мережах. 

Якщо нові трамваї так часто потребують ремонту, то чи варто було їх взагалі купляти місту? Можна було би закупити інші трамваї, можливо, які би вже були у вжитку. Можливо такі трамваї рідше зазнавали поломки. 

Відомо, що ближчим часом має запрацювати електронний квиток. Саме тоді й планують будувати нову мережу для електротранспорту. Також піднімають питання щодо потрібності закупівлі 100 автобусів із двигуном внутрішнього згоряння.Це є не актуальним зараз для міста Львова. Оскільки раніше влада прийняла ухвалу, відповідно до якої Львів переходить повністю на електротранспорт.

Шостого січня у Львові почав курсувати перший п’ятисекційний трамвай, який був вироблений в Україні.

Latest Posts

.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.