Вівторок, 11 Серпня, 2020

Львівська ОДА розподілила бюджет на 2020 рік між районами: одному -16 млн грн, а іншому – 0: подробиці

Сьогодні затвердили Програму розвитку районів та міст Львівської області на 2020 рік. За це проголосували 48 депутатів, хоч значна частина народних обранців участі у...

10-й ЦНАП запрацював у Львові: на черзі – ще дві установи

Львів активно працює над відкриттям Центрів надання адміністративних послуг, аби мешканці міста та прилеглих до нього територій могли комфортно і швидко отримати...

Матеріали для ремонту балкона для купленої квартири в Мукачево

Щоб балкон став теплим і затишним, його обшивають за допомогою додаткових матеріалів. Вони потрібні обов'язково, який би дизайн не був обраний. Для...

Ігрові ноутбуки: що обрати львів`янам?

Одними з найсучасніших ґаджетів є власне ігрові ноутбуки, адже вони поєднують усі найкращі характеристики в одному пристрої. Із стрімким розвитком відеоігор з’явилась...

У Львові облаштовують тренувально-вигульний майданчик для собак

У Львові панує особливе ставлення до чотирилапих друзів - ЛКП “Лев” стало одним з найкращих комунальних підприємств в країні, яке неабияк дбає...

Гаряча лінія Львова запрацює ще потужніше: оголошено тендер на розширення функціоналу

Сьогодні, 24 червня, на сайті публічних закупівель Prozorro з’явився тендер на розширення функціоналу львівської гарячої лінії, розповідає “Львів Майбутнього“. Йдеться про програмне забезпечення VisualService, а замовником тендеру став Департамент розвитку міської ради Львова. 

Що таке VisualService і як це працює?

VisualService – це мобільний додаток Гарячої лінії міста Лева, заснований минулого року для покращення роботи лінії і підвищення ефективності обслуговування львів’ян. Завдяки роботі цього додатку мешканці вже мають змогу звернутися до служби в будь-якому місці. Це – зручно, просто, ефективно. 

Ті, хто має встановлений додаток на своєму смартфоні, довідується про аварійні та інші важливі роботи в місті через отримування повідомлень та сповіщень. Додаток називають значно кращим способом комунікації з владними структурами, бо все, фактично, тут відбувається в текстовому форматі. Сюди надходять і звіти про виконану роботу і задоволення скарг від львів’ян.

Паралельно активно працює кол-центр Гарячої лінії Львова, куди щоденно дзвонять сотні, а інколи і тисячі львів’ян. 

Крім того, Гаряча лінія Львова має своє представництво і в Фейсбуці, куди також щодня звертаються львів’яни зі скаргами та пропозиціями щодо розвитку міста. 

Latest Posts

10-й ЦНАП запрацював у Львові: на черзі – ще дві установи

Львів активно працює над відкриттям Центрів надання адміністративних послуг, аби мешканці міста та прилеглих до нього територій могли комфортно і швидко отримати...

Матеріали для ремонту балкона для купленої квартири в Мукачево

Щоб балкон став теплим і затишним, його обшивають за допомогою додаткових матеріалів. Вони потрібні обов'язково, який би дизайн не був обраний. Для...

Ігрові ноутбуки: що обрати львів`янам?

Одними з найсучасніших ґаджетів є власне ігрові ноутбуки, адже вони поєднують усі найкращі характеристики в одному пристрої. Із стрімким розвитком відеоігор з’явилась...

У Львові облаштовують тренувально-вигульний майданчик для собак

У Львові панує особливе ставлення до чотирилапих друзів - ЛКП “Лев” стало одним з найкращих комунальних підприємств в країні, яке неабияк дбає...

На вулицях Львова встановлять гумові стовпці для розділення смуг руху

Незабаром на вулицях нашого міста мають з'явитися гумові стовпці, які встановлять для розділення смуг руху, розповідає сайт "Львів Майбутнього". Таке рішення прийняла комісія з...