Неділя, 24 Січня, 2021

Львів планують з’єднати швидкісними дорогами з іншими обласними центрами в Західній Україні

Цими днями стало відомо про те, що Львів (та й цілу країну) хочуть з’єднати швидкими дорогами з іншими містами Західної України, про...

Як помити вікна без розводів?! – Знають спеціалісти по прибиранню з Домової служби

Гарно вимиті вікна забезпечуються якісне природне освітлення та комфорт людей усередині приміщення. Клінінг таких поверхонь вимагає спеціальних знань та умінь, в іншому...

На що потрібно обов’язково подивитися, коли будете в Лас-Вегасі

Незважаючи на те, що онлайн-казино https://slotokingua.com стають все популярнішими, варто також поговорити про те, що є в найкрутіших казино світу.

Новий гірськолижний курорт на Львівщині розпочнуть будувати з наступного року

Вже з наступного, 2021 року, розпочнеться масштабне будівництво нового гірськолижного комплексу на Львівщині, розповідає сайт lviv-futute. Мова йде про великий проєкт будівництва...

У Львові запрацювала “Лабораторія дитинства”. Що це?

Мабуть, усім вже відомо про новий музей у Львові – Музей Міста (MyMi), який не так давно відкрили у підземеллі львівської Ратуші....

Гаряча лінія Львова запрацює ще потужніше: оголошено тендер на розширення функціоналу

Сьогодні, 24 червня, на сайті публічних закупівель Prozorro з’явився тендер на розширення функціоналу львівської гарячої лінії, розповідає “Львів Майбутнього“. Йдеться про програмне забезпечення VisualService, а замовником тендеру став Департамент розвитку міської ради Львова. 

Що таке VisualService і як це працює?

VisualService – це мобільний додаток Гарячої лінії міста Лева, заснований минулого року для покращення роботи лінії і підвищення ефективності обслуговування львів’ян. Завдяки роботі цього додатку мешканці вже мають змогу звернутися до служби в будь-якому місці. Це – зручно, просто, ефективно. 

Ті, хто має встановлений додаток на своєму смартфоні, довідується про аварійні та інші важливі роботи в місті через отримування повідомлень та сповіщень. Додаток називають значно кращим способом комунікації з владними структурами, бо все, фактично, тут відбувається в текстовому форматі. Сюди надходять і звіти про виконану роботу і задоволення скарг від львів’ян.

Паралельно активно працює кол-центр Гарячої лінії Львова, куди щоденно дзвонять сотні, а інколи і тисячі львів’ян. 

Крім того, Гаряча лінія Львова має своє представництво і в Фейсбуці, куди також щодня звертаються львів’яни зі скаргами та пропозиціями щодо розвитку міста. 

Latest Posts

Як помити вікна без розводів?! – Знають спеціалісти по прибиранню з Домової служби

Гарно вимиті вікна забезпечуються якісне природне освітлення та комфорт людей усередині приміщення. Клінінг таких поверхонь вимагає спеціальних знань та умінь, в іншому...

На що потрібно обов’язково подивитися, коли будете в Лас-Вегасі

Незважаючи на те, що онлайн-казино https://slotokingua.com стають все популярнішими, варто також поговорити про те, що є в найкрутіших казино світу.

Новий гірськолижний курорт на Львівщині розпочнуть будувати з наступного року

Вже з наступного, 2021 року, розпочнеться масштабне будівництво нового гірськолижного комплексу на Львівщині, розповідає сайт lviv-futute. Мова йде про великий проєкт будівництва...

У Львові запрацювала “Лабораторія дитинства”. Що це?

Мабуть, усім вже відомо про новий музей у Львові – Музей Міста (MyMi), який не так давно відкрили у підземеллі львівської Ратуші....

У Львові збудують великий навчальний ІТ – комплекс

Львів сьогодні це не культурна столиця України та місто, привабливе для туристів, але й значний науковий центр, місто великих можливостей та перспектив, відкрите для...