Четвер, 22 Жовтня, 2020

У львівському транспорті відновили пільгові перевезення

У львівському громадському транспорті відновлюють пільгові перевезення, повідомляє сайт Львів Майбутнього. Днями в місті говорили про те, щоб зберегти режим спецперевезень, однак...

До уваги львів’ян: пільговики вже можуть подавати документи на електронний квиток

Електронному квитку у Львові - бути: сьогодні, 21 жовтня, стало відомо про те, що пільгові категорії населення вже можуть подавати документи на...

Як відбувається дистанційне навчання в львівських школах і чи насправді все так складно – розповіла педагогиня

Багато-кого з батьків школярів (і не тільки) обурює дистанційний формат навчання, який став вимушеним впровадженням через пандемію COVID-19. Аби не допустити розповсюдження...

“Буде менше хворих – не буде дистанційки”: львівська педагогиня про COVID-19, вимушені канікули та дистанційне навчання

У львівських школах розпочалися вимушені канікули, через що чимало батьків та вчителів масово поширюють в соціальних мережах дописи про те, що виступають...

Львів’яни хочуть запустити електричку по місту

Відходить потрохи у минуле улюблена колись тема у Львові стосовно запуску роботи метрополітену, пише сайт lviv-future. Переймаючись проблемою нормального доїзду з різних...

Гаряча лінія Львова запрацює ще потужніше: оголошено тендер на розширення функціоналу

Сьогодні, 24 червня, на сайті публічних закупівель Prozorro з’явився тендер на розширення функціоналу львівської гарячої лінії, розповідає “Львів Майбутнього“. Йдеться про програмне забезпечення VisualService, а замовником тендеру став Департамент розвитку міської ради Львова. 

Що таке VisualService і як це працює?

VisualService – це мобільний додаток Гарячої лінії міста Лева, заснований минулого року для покращення роботи лінії і підвищення ефективності обслуговування львів’ян. Завдяки роботі цього додатку мешканці вже мають змогу звернутися до служби в будь-якому місці. Це – зручно, просто, ефективно. 

Ті, хто має встановлений додаток на своєму смартфоні, довідується про аварійні та інші важливі роботи в місті через отримування повідомлень та сповіщень. Додаток називають значно кращим способом комунікації з владними структурами, бо все, фактично, тут відбувається в текстовому форматі. Сюди надходять і звіти про виконану роботу і задоволення скарг від львів’ян.

Паралельно активно працює кол-центр Гарячої лінії Львова, куди щоденно дзвонять сотні, а інколи і тисячі львів’ян. 

Крім того, Гаряча лінія Львова має своє представництво і в Фейсбуці, куди також щодня звертаються львів’яни зі скаргами та пропозиціями щодо розвитку міста. 

Latest Posts

До уваги львів’ян: пільговики вже можуть подавати документи на електронний квиток

Електронному квитку у Львові - бути: сьогодні, 21 жовтня, стало відомо про те, що пільгові категорії населення вже можуть подавати документи на...

Як відбувається дистанційне навчання в львівських школах і чи насправді все так складно – розповіла педагогиня

Багато-кого з батьків школярів (і не тільки) обурює дистанційний формат навчання, який став вимушеним впровадженням через пандемію COVID-19. Аби не допустити розповсюдження...

“Буде менше хворих – не буде дистанційки”: львівська педагогиня про COVID-19, вимушені канікули та дистанційне навчання

У львівських школах розпочалися вимушені канікули, через що чимало батьків та вчителів масово поширюють в соціальних мережах дописи про те, що виступають...

Львів’яни хочуть запустити електричку по місту

Відходить потрохи у минуле улюблена колись тема у Львові стосовно запуску роботи метрополітену, пише сайт lviv-future. Переймаючись проблемою нормального доїзду з різних...

Святкова відкритка – ідеальний варіант подарунка

Мабуть, кожен із нас хоча б раз в житті стикався з проблемою: що ж подарувати на день народження? Часто буває так, що згадуємо про...