Понеділок, 2 Серпня, 2021

Чотири львівські маршрути зазнають змін з 28 вересня

Вже тривалий час у Львові говорять про старт масштабної реконструкції вулиці Степана Бандери, пише сайт lviv-future. І от нарешті - дочекалися: вже...

Львів маловідомий: історія вілли Долинського

У певний період (переважно наприкінці дев’ятнадцятого століття) окремі райони Львова масово забудовувалися приватними садибами. Сьогодні чимало вілл, споруджених у той час, є...

Професорську колонію, яку продає “Укрзалізниця”, у Львові зруйнувати не дадуть

Днями у мережі поширилася інформація про те, що “Укрзалізниця” виставила на продаж деякі будівлі в Личаківському районі міста, пише сайт lviv-future. Одна...

Біля Бернардинського дворика з’явиться водойма, яка працюватиме за принципом фонтану

У Львові взялися за оновлення території біля Бернардинського дворика, пише сайт lviv-future. Невдовзі біля історичного місця постане оновлений простір, де запрацює водойма,...

Естетика минулого: вілла Словацького у Львові

Ми вже розповідали про історичні вілли Львова, які перебувають у досить сумному занедбаному стані і на які очікує перебудова та інтеграція в...

Гаряча лінія Львова запрацює ще потужніше: оголошено тендер на розширення функціоналу

Сьогодні, 24 червня, на сайті публічних закупівель Prozorro з’явився тендер на розширення функціоналу львівської гарячої лінії, розповідає “Львів Майбутнього“. Йдеться про програмне забезпечення VisualService, а замовником тендеру став Департамент розвитку міської ради Львова. 

Що таке VisualService і як це працює?

VisualService – це мобільний додаток Гарячої лінії міста Лева, заснований минулого року для покращення роботи лінії і підвищення ефективності обслуговування львів’ян. Завдяки роботі цього додатку мешканці вже мають змогу звернутися до служби в будь-якому місці. Це – зручно, просто, ефективно. 

Ті, хто має встановлений додаток на своєму смартфоні, довідується про аварійні та інші важливі роботи в місті через отримування повідомлень та сповіщень. Додаток називають значно кращим способом комунікації з владними структурами, бо все, фактично, тут відбувається в текстовому форматі. Сюди надходять і звіти про виконану роботу і задоволення скарг від львів’ян.

Паралельно активно працює кол-центр Гарячої лінії Львова, куди щоденно дзвонять сотні, а інколи і тисячі львів’ян. 

Крім того, Гаряча лінія Львова має своє представництво і в Фейсбуці, куди також щодня звертаються львів’яни зі скаргами та пропозиціями щодо розвитку міста. 

Latest Posts

Львів маловідомий: історія вілли Долинського

У певний період (переважно наприкінці дев’ятнадцятого століття) окремі райони Львова масово забудовувалися приватними садибами. Сьогодні чимало вілл, споруджених у той час, є...

Професорську колонію, яку продає “Укрзалізниця”, у Львові зруйнувати не дадуть

Днями у мережі поширилася інформація про те, що “Укрзалізниця” виставила на продаж деякі будівлі в Личаківському районі міста, пише сайт lviv-future. Одна...

Біля Бернардинського дворика з’явиться водойма, яка працюватиме за принципом фонтану

У Львові взялися за оновлення території біля Бернардинського дворика, пише сайт lviv-future. Невдовзі біля історичного місця постане оновлений простір, де запрацює водойма,...

Естетика минулого: вілла Словацького у Львові

Ми вже розповідали про історичні вілли Львова, які перебувають у досить сумному занедбаному стані і на які очікує перебудова та інтеграція в...

Львів'яни вимагають облаштувати велопаркінги в місті: де і скільки?

Велосипедний транспорт дедалі більше набуває популярності серед містян, пише Львів Майбутнього. З кожним роком можна побачити дедалі більше львів’ян, які пересуваються рідним містом саме...