П’ятниця, 16 Квітня, 2021

Львів’яни продовжують збирати підписи за відновлення маршруту №49

Нещодавно у Львові припинили функціонування автобусного маршруту №49, пише сайт lviv-future. Цей маршрут раніше сполучав Приміський вокзал та мікрорайон Рясне-2 і зазвичай...

Архітектурний скандал у Львові: в історичній будівлі самовільно замінили вікна і пошкодили фасад

В історичному серці нашого міста вкотре розгорівся архітектурний скандал, розповідає сайт lviv-future. У будинку, що на вулиці Саксаганського, 11, зауважили, що власник...

Як львів’янам обрати китайський чай?

Для кожного поціновувача чаю щоденним обов’язковим ритуалом є випити чашечку смачного, якісного та ароматного напою. З давніх часів чай став улюбленим напоєм...

На території колишньої військової частини у Брюховичах може з’явитися потужний парк розваг для дітей

Сьогодні, 2 квітня, відбулося засідання виконавчого комітету Львівської міської ради, в ході якого обговорювали питання розвитку території колишнього артилерійського складу у Брюховичах,...

Незвичайний подарунок хлопцю: чим здивувати і порадувати коханого

Дівчата завжди більше переймаються над презентами, ніж чоловіки. І ось настав черговий привід в році і вона вже поспішає висловити свою любов...

Гаряча лінія Львова запрацює ще потужніше: оголошено тендер на розширення функціоналу

Сьогодні, 24 червня, на сайті публічних закупівель Prozorro з’явився тендер на розширення функціоналу львівської гарячої лінії, розповідає “Львів Майбутнього“. Йдеться про програмне забезпечення VisualService, а замовником тендеру став Департамент розвитку міської ради Львова. 

Що таке VisualService і як це працює?

VisualService – це мобільний додаток Гарячої лінії міста Лева, заснований минулого року для покращення роботи лінії і підвищення ефективності обслуговування львів’ян. Завдяки роботі цього додатку мешканці вже мають змогу звернутися до служби в будь-якому місці. Це – зручно, просто, ефективно. 

Ті, хто має встановлений додаток на своєму смартфоні, довідується про аварійні та інші важливі роботи в місті через отримування повідомлень та сповіщень. Додаток називають значно кращим способом комунікації з владними структурами, бо все, фактично, тут відбувається в текстовому форматі. Сюди надходять і звіти про виконану роботу і задоволення скарг від львів’ян.

Паралельно активно працює кол-центр Гарячої лінії Львова, куди щоденно дзвонять сотні, а інколи і тисячі львів’ян. 

Крім того, Гаряча лінія Львова має своє представництво і в Фейсбуці, куди також щодня звертаються львів’яни зі скаргами та пропозиціями щодо розвитку міста. 

Latest Posts

Архітектурний скандал у Львові: в історичній будівлі самовільно замінили вікна і пошкодили фасад

В історичному серці нашого міста вкотре розгорівся архітектурний скандал, розповідає сайт lviv-future. У будинку, що на вулиці Саксаганського, 11, зауважили, що власник...

Як львів’янам обрати китайський чай?

Для кожного поціновувача чаю щоденним обов’язковим ритуалом є випити чашечку смачного, якісного та ароматного напою. З давніх часів чай став улюбленим напоєм...

На території колишньої військової частини у Брюховичах може з’явитися потужний парк розваг для дітей

Сьогодні, 2 квітня, відбулося засідання виконавчого комітету Львівської міської ради, в ході якого обговорювали питання розвитку території колишнього артилерійського складу у Брюховичах,...

Незвичайний подарунок хлопцю: чим здивувати і порадувати коханого

Дівчата завжди більше переймаються над презентами, ніж чоловіки. І ось настав черговий привід в році і вона вже поспішає висловити свою любов...

Гаряча лінія Львова запрацює ще потужніше: оголошено тендер на розширення функціоналу

Сьогодні, 24 червня, на сайті публічних закупівель Prozorro з'явився тендер на розширення функціоналу львівської гарячої лінії, розповідає "Львів Майбутнього". Йдеться про програмне забезпечення VisualService, а...