Субота, 18 Травня, 2024

Чому бізнесу у Львові потрібні соцмережі

Соціальні мережі вже давно увійшли в наше життя. Одночасно зі зростанням їхньої популярності все більше бізнесменів стали звертати увагу на такий інструмент збільшення доходів, як просування бізнесу в соціальних мережах. Це й не дивно, адже за статистикою кожен користувач інтернету приділяє близько 8 годин на день соцмережам, пише сайт lviv-future.com.ua.

Приблизно 75% усіх користувачів беруть участь в обговореннях, конкурсах та опитуваннях, пов’язаних з найрізноманітнішими брендами. Такий зворотний зв’язок робить просування бізнесу в соцмережах дуже привабливим для галузей, де необхідно максимально оперативно реагувати на зміну кон’юнктури ринку та конкурентного середовища. Львів – це місто з активною спільнотою користувачів соціальних мереж. Використання цих платформ дозволить вам охопити широку аудиторію потенційних клієнтів, яка живуть у Львові та за його межами.

За допомогою SMM для бізнесу якраз і здійснюється безпосередня взаємодія з покупцями, а також знайомство із брендом. Інше завдання – спонукати потенційних споживачів до дії, а також отримати відгуки від тих, хто вже скористався послугами фірми.

В цьому і полягає основна суть SMM. Це діяльність, спрямована на залучення клієнтів і зростання продажів за допомогою взаємодії зі споживачами через соціальні медіа. Простіше кажучи, це комплекс заходів запуску і ведення сторінки в соціальних мережах.

Якщо ви все ще вагаєтеся, чи потрібно вам використовувати соцмережі в бізнесі, розберемося, чому не варто ігнорувати цей маркетинговий канал.

Комунікація з клієнтами

Як розвивати бізнес у соціальних мережах? Відповідь проста: у якій ніші ви б не працювали, фокус уваги завжди зосереджений на клієнті. Якщо є клієнти, тоді буде і попит і, відповідно, продажі. В епоху новітніх технологій комунікація зі споживачем стала набагато легшою. Туристи чи жителі Львова часто шукають потрібну послугу саме через соціальні мережі. Тому якщо ваша сторінка буде розвинутою та привабливою існує ймовірність того, що користувачі виберуть вас, набагато більша.

Правильно налаштована реклама в соціальних мережах дозволить вам взаємодіяти саме з львівською спільнотою. Таким чином ви зможете швидко та легко спілкуватися з клієнтами. Завдяки комунікації в соцмережах поліпшується обслуговування та створюється позитивний імідж бренду.

До того ж, в соцмережах ви можете створювати пізнавальний контент, який підвищить вашу популярність і впізнаваність серед львівських конкурентів. Якісний сервіс — це запорука хороших відгуків та відмінної репутації. 

Один простий допис на медіаплатформах має величезний потенціал охопити тисячі людей. Чим частіше люди бачитимуть ваш бренд у соціальних мережах, тим більше вони його впізнаватимуть. Створивши імідж бренду, ви точно виділитеся на тлі конкурентів, яких у Львові чимало.

Цікавий, веселий або корисний контент може бути вірусним (коли пост, розміщений на вашій сторінці, починають активно репостити та коментувати). І робиться це абсолютно безкоштовно. При цьому охоплюються, як правило, цільові групи. Це призводить до збільшення кількості відвідувачів і підписників вашого облікового запису. 

Співпраця з інфлюєнсерами

Маркетинг впливу стає одним із найефективніших способів охоплення бізнесом потенційних клієнтів. Опитування споживчих тенденцій HubSpot показало, що 31% користувачів вважають за краще дізнаватися про нові продукти саме через інфлюєнсерів. Зокрема 43% представників покоління Z довіряють рекомендаціям від впливових осіб.

Зосереджуючи свою маркетингову діяльність навколо інфлюєнсерів, які мають вплив на цільовий ринок споживачів, бренди можуть донести більш “автентичне” повідомлення, яке буде набагато дієвішим за традиційні методи реклами. Таким чином, маркетинг впливу значно підвищить впізнаваність бренду та збільшить продажі. 

У Львові є безліч відомих блогерів, які зможуть якісно прорекламувати ваш бізнес, зробити огляд на товари чи відвідати ресторан. Про відомих ТікТокерів зі Львова читайте у матеріалі.  

Генерація лідів і підвищення конверсії

Більшість львівських бізнесів вже використовують SMM. Створення ефективної присутності в соціальних мережах допомагає не тільки підтримувати зв’язок із наявною аудиторією, а ще й залучати нових лідів. Більшість сучасних платформ надають для цього усі необхідні можливості: наприклад, у шапці профілю Instagram можна додати посилання на сторонні ресурси. Це може бути сторінка вашого інтернет-магазину, посилання на промокод чи спеціальні пропозиції. 

При цьому варто переконатися, що користувачеві зрозуміло, якої дії ви від нього очікуєте, і як саме її треба виконати. У пригоді стануть дієві заклики до дії та відповідні кнопки (наприклад, “Напишіть нам” у Facebook).  

У Львові можна замовити комплексне SMM-просування

За допомогою у просуванні бізнесу через соціальних мережах ви можете звернутися до професіоналів, які спеціалізуються на просуванні комерційних проєктів у Львові. Такі агенції допоможуть вам визначити цілі в соціальних мережах, а також краще зрозуміти цільову аудиторії, створюватимуть цікавий та корисний контент і навіть зроблять вам зйомку матеріалу для stories.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.