Субота, 18 Травня, 2024

SMM-менеджер у Львові – професія, що пов’язана з розвагами чи та, що потребує професійної підготовки

У сучасному світі, де соціальні мережі стали частиною життя мільйонів людей, професія SMM-менеджера стає все більш популярною, пише сайт lviv-future.com.ua. Багато хто вважає, що це легка та невибаглива робота, пов’язана лише з публікацією картинок та написанням постів. Але чи так це насправді? Чи дійсно SMM – це просто розваги, чи це серйозна професія, яка потребує професійної підготовки? Спробуємо з’ясувати разом з SMM-менеджеркою зі Львова Христиною Стецюк.

Хто такий SMM-менеджер?

Серед актуальних занять професія SMM-менеджера з кожним роком стає все більш популярною у Львові. Причому такі співробітники потрібні практично в будь-якому бізнесі. Це пояснюється тим, що соціальні мережі стрімкими темпами інтегруються в життя сучасної людини, в процесі перетворюючись з початкових платформ для спілкування через Інтернет на торгові онлайн-майданчики. 

SMM-менеджер – це фахівець, який керує присутністю бренду і відповідає за його розвиток в одному або декількох соціальних каналах (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter тощо).

У процесі SMM-фахівець займається вирішенням низки бізнес-завдань:

  • Підвищує впізнаваність бренду в онлайн-середовищі;
  • Залучає передплатників із цільової аудиторії та генерує їх у лідів;
  • Забезпечує інформаційну підтримку клієнтів і працює з негативом;
  • Формує позитивний імідж бренду і підтримує лояльність до нього з боку клієнтів.

Класифікацій SMM-менеджерів досить багато. Наприклад, на рівні майданчиків. Також існують класифікації за рівнем компетенцій. Безумовно, один фахівець може ефективно поєднувати різний функціонал: писати контент, креативити, налаштовувати рекламу і домовлятися з блогерами. Але на практиці в кожного SMM-менеджера є навички, які в нього переважають.

SMM: розваги для всіх чи професія для обраних?

Своїм досвідом поділилася успішна львівська SMM-менеджерка з досвідом роботи понад 5 років та понад 30-ма реалізованими проєктами Христина Стецюк.

На своїй сторінці в Instagram дівчина зауважує, що SMM-менеджер – це творча професія і завжди потребує креативного підходу. А, як відомо, вдала ідея – це 50% успіху. Проте креативні ідеї даються нелегко, і з неба не падають, тож аби вигадати щось справді варте уваги, – потрібно добре постаратися.

Христина Стецюк зауважує, що робота у SMM-галузі потребує постійного навчання. У digital-сфері все розвивається неймовірно швидко і завжди потрібно вчитись, читати та дізнаватись нове. Якщо SMM-менеджер не докладає зусиль у свій розвиток, навряд чи він довго втримається на плаву. 

Це тільки здається – “що там посидіти в телефоні, пост і сторіс опублікувати”. А насправді це повноцінний робочий день в екрані телефону. Знайти ідею, продумати, оформити, написати, організувати зйомку, втілити в життя, і тільки  потім опублікувати. Щобільше, важливо завжди аналізувати чи сподобався контент аудиторії, чи ні. А коли робота над проєктом тільки починається, Христина каже, що потрібно повністю занурюватися в цю тему. Бо для того, щоб оформляти сторіс чи написати текст, треба знати про продукт абсолютно все. 

Загалом, Христина Стецюк вважає, що з часом цінність послуг SMM-менеджерів збільшиться, та й більше людей розумітимуть, для чого їм це потрібно. Зараз іноді люди кажуть: “тьфу, та я й сам/сама можу вести цей інстаграм, що тут важкого?”. Проте насправді займатися соцмережами потрібно правильно і професійно.

Це як прибирати вдома самому, або найняти помічницю по дому.

Багато чого можна робити самостійно, а можна делегувати.

Часто складається хибне враження, що вести соціальні мережі легко, а коли доходить до діла – то одразу знаходяться виправдання. Або немає часу, або натхнення.

І, як результат, контент не регулярний, статистика падає, а потенційні клієнти взагалі не розуміють, працює бізнес чи ні. А ще потрібно постійно аналізувати ринок, і те, чи подобається контент читачам, оновлювати його час від часу, і стратегію просування інколи змінювати та ще багато різних нюансів.

Скільки заробляє SMM-менеджер у Львові?

Менеджер SMM належить до числа конкурентних професій. Заробіток безпосередньо залежить від обсягу його вмінь як фахівця. Що ширший спектр завдань, які SMM-менеджер здатний вирішувати, то солідніші суми він може отримувати.

В середньому SMM-менеджер у Львові заробляє 20000 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 163 вакансій, розміщених на Work.ua. 

Фахівцю-початківцю у Львові пропонують 15-20 тис. гривень, а від кандидата вимагають готовності вчитися і розвиватися в інтернет-маркетингу. 

Дохід SMM-менеджера у Львові може залежати від форми зайнятості. У корпоративному секторі фахівець отримує фіксований оклад, а от заробіток фрілансера залежить від його затребуваності та успішності кейсів.

Підсумовуючи, можна зробити висновок, що SMM-менеджер – це стратег, маркетолог, психолог й аналітик в одній особі. Це динамічна та захоплююча професія, яка підходить для людей, які люблять нове, прагнуть до розвитку та шукають можливості для самореалізації. А що про свою професію думають криворізькі SMM-менеджери Вікторія Дульша та Каріна Кажанова, читайте в матеріалі.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.