Середа, 28 Липня, 2021

Сакральна архітектура, яка занепадає: історія костелу Матері Божої Сніжної, що у Львівській області

Чимало покинутих архітектурних пам’яток можна побачити, мандруючи мальовничими селами та містами Львівської області. Левову частку споруд давніх часів час від часу ремонтують...

Занедбана Залізниця

Більшість мешканців Личаківського району пам’ятають, як залізницею, яка проходить через Шевченківський Гай, повз ліквідоване радянське підприємство «Мікроприлад» курсували вантажні потяги, які перевозили...

Будинки з поганою “кармою”

Карма – термін, який походить з індійської філософії. Згідно цього закону, буття людини, її життя визначається тим, як чинить людина. Тобто, якщо...

Шпиталі давнього Львова та їх історія

Кожне місто має свою унікальну історію. Львів - давнє історичне велике місто, де споконвіку розвивалася медицина. Передусім, розвиток медицини почався із заснування...

Фонтан “Кульбаба” реконструюють, а кіоски приберуть: як з вересня виглядатиме площа Галицька?

Площа Галицька у Львові - одна з найпопулярніших, тут завжди можна зустріти чимало людей, пише сайт lviv-future. Площу Галицьку називають своєрідними “воротами”...

Чому доцільним є збільшення тарифів на проїзд у маршрутках до 14 грн? Пояснили в АТП-1

З початком 2021-го року львівські перевізники почали піднімати питання стосовно збільшення вартості проїзду в громадському транспорті, розповідає сайт lviv-future. Найбільше розмов точиться довкола встановлення тарифу розміром в 14 гривень за одну поїздку, і хоч в міській раді досі говорили, що збільшувати тарифи не планують, та перевізники наполягають, що саме такий тариф станом на сьогодні є економічно обґрунтованим та доцільним.

Не буде ремонту та належного випуску транспорту на маршрути

Днями ситуацію з підняттям тарифу в два рази пояснили в ЛКП АТП-1 – підприємстві, яке обслуговує більше десятка львівських маршрутів. За словами директора підприємства, воно потерпає сьогодні від значних збитків, і якщо влада не сприяє росту тарифів на перевезення, то підприємство не зможе вчасно ремонтувати, обслуговувати транспортні засоби, а також випускати належну кількість автобусів на міські маршрути.

Як зросли ціни і як це має вплинути на збільшення тарифу?

В ЛПК-1 розповіли про те, що на збільшення тарифу на перевезення впливають наступні чинники:

  • Вартість матеріалів (зросла на 20%);
  • Вартість обслуговування транспортних засобів (зросла на 26%);
  • Фонд оплати праці (ріст на понад 30%).

Саме в таких обсягах зросли витрати підприємства з моменту, коли востаннє було відкориговано тарифи на проїзд в міських автобусах. Зараз у підприємстві бідкаються – мовляв, бракує коштів на ремонт та забезпечення якісного перевезення пасажирів.

Чи варто сподіватися львів’янам на компроміс?

Водночас, у підприємстві не відкидають і можливості пошуку компромісу – кажуть, що добре розуміють найважливіший чинник – економічну спроможність львів’ян. Тому скерували звернення до місцевої влади і сподіваються, що вдасться знайти збалансоване рішення між пропозиціями приватних перевізників та думками громадськості.

Так чи інакше, однак збільшення тарифів на проїзд у Львові – неминуче відбудеться. Відкритим лише залишається питання, коли і наскільки.

Разом з тим, в АТП-1 нагадують про те, що продовжують безкоштовно перевозити пенсіонерів, людей з інвалідністю, учасників АТО, учнів та інших представників пільгових категорій населення.

Нагадуємо, що АТП-1 обслуговує 29 львівських маршрутів, а за день перевозить понад 130 тисяч пасажирів. З кожним роком автобусний парк підприємства зростає і в планах підприємства в найближчий час закупити близько сотні великих нових автобусів для перевезень пасажирів. Зауважимо, що за минулі роки автобусний парк підприємства збільшився орієнтовно на 150 нових транспортних засобів.

Нагадаємо також, що днями стало відомо і про ймовірне збільшення тарифів на проїзд у львівському електричному транспорті. Так, ЛКП “Львівелектротранс” пропонує збільшити вартість проїзду до 12 гривень. Тут також вважають чинний тариф розміром в 6 гривень/поїздка недоцільним і збитковим на сьогодні.

Latest Posts

Занедбана Залізниця

Більшість мешканців Личаківського району пам’ятають, як залізницею, яка проходить через Шевченківський Гай, повз ліквідоване радянське підприємство «Мікроприлад» курсували вантажні потяги, які перевозили...

Будинки з поганою “кармою”

Карма – термін, який походить з індійської філософії. Згідно цього закону, буття людини, її життя визначається тим, як чинить людина. Тобто, якщо...

Шпиталі давнього Львова та їх історія

Кожне місто має свою унікальну історію. Львів - давнє історичне велике місто, де споконвіку розвивалася медицина. Передусім, розвиток медицини почався із заснування...

Фонтан “Кульбаба” реконструюють, а кіоски приберуть: як з вересня виглядатиме площа Галицька?

Площа Галицька у Львові - одна з найпопулярніших, тут завжди можна зустріти чимало людей, пише сайт lviv-future. Площу Галицьку називають своєрідними “воротами”...

На Львівщині збудують найбільший у Східній Європі аквапарк

В Україні незабаром мають розпочати будівництво найбільшого у Східній Європі аквапарку (фото - умовне). Про це розповів мер міста, де за планом має з'явитись ця...