Усім львів’янам добре відома сумна історія з будівництвом метрополітену – ще колись, дуже давно, про неї заговорив один з перших львівських мерів Василь Куйбіда, якому не вдалося втілити проєкт в реальність. Ба, більше того – про львівське метро ходять балачки ще з радянських часів, з середини минулого століття, однак роки, десятиліття минають, а метро у Львові так і не з’явилося, пише сайт lviv-future.
Та покрита порохом тема львівського метро і досі “на слуху” – нещодавно про неї заговорив містянин Лозовий Василь (львів’янин, який давно цікавиться темою метро і ще понад рік тому запитав у фахівців, скільки б коштував такий проєкт місту). Василь Лозовий нагадав про обіцяний-переобіцяний метрополітен у Львові і запропонував власну альтернативу львівському метро – міську електричку, яка могла б стати набагато “дешевшим” рішенням для міста, про що львів’янин розповів журналістам.
Міська електричка – економічно вигідніша і більш реалістична альтернатива метро у Львові
На думку містянина, саме електричка може стати хорошим вирішенням для Львова – великого міста з розвинутою інфраструктурою, великою кількістю мешканців і туристів. Львів’янин пригадав про закупівлю величезної кількості електробусів, яку нещодавно анонсували в міській раді (пам’ятаєте про 250 новеньких електробусів, які мають з’явитися в нас в найближчі кілька років?), яку прокоментував так:
“Скоро не буде куди ними їздити… А нащо тоді трамваї і білоруські автобуси, якщо в нас є електробуси? Якщо хочете потратити кошти з користю для міста, то розглядайте великі проєкти (ред.)”
Таким великим проєктом і гарною альтернативою для Львова, за переконанням містянина, і може стати електричка. А щоб не бути голослівним, львів’янин навіть пропонує владі розглянути кілька кроків, завдяки яким і можна буде реалізувати проєкт львівської електрички.
Шляхи вирішення проблеми: як можна реалізувати ідею львівської електрички?
Передусім, львів’янин пропонує владі розглянути можливість будівництва одного тунелю – на ньому може курсувати один трамвай з пантографом. Після цього – переобладнати вагон електрички під вагон метро – однак тут львів’янин уточнює:
“Переобладнати, але не технічно, а візуально – аби було чотири пари дверей та сидіння зі спинками до вікон вагона зі збільшенням стоячих місць (ред.)”
Ну і врешті – зробити високі платформи, які б забезпечували нормальну посадку та висадку пасажирів.
Отже, суть пропозиції містянина – втілити альтернативний варіант метрополітену у Львові як варіант поєднання залізничної колії і всього лише завдяки чотирьом кілометрам залізничної дороги зробити так, щоб з будь-якої точки міста можна було доїхати до центральної частини Львова.
Та чи прислухається до ідеї міська рада і чи розвинуть її – покаже час. А поки – чекаємо на закупівлю нового громадського транспорту і на довгоочікуваний електронний квиток, який вже от-от на підході.