Застарілі цехи автонавантажувача планують відновити і надати їм нового змісту. Зовсім скоро на вул. Шевченка, 120 має постати креативний простір KIVSH. Про його появу уже оголосили у мерії. Далі на lviv-future.
Наразі відбувається процедура реконструкції, яка торкається промислових споруд, які постали і в австрійський, і в радянський період. У Львівській міськраді заявили – уже восени заплановано відкриття першої черги.
Як відомо, завод автонавантажувачів був створений на території колишніх казарм та військових складів. Тепер цей простір заживе по-новому – реконструкції підлягає площа у 20 тис. кв. м. Тут планують створити тематичні локації:
- мистецьку;
- спорту, здоров’я і краси;
- освітню;
- партнерства і праці;
- смаку.
СЕО KIVSH Катерина Книжицька з приводу відкриття креативного простору зазначила:
«Коли ми говоримо про KIVSH — ми говоримо про синергію креативу та бізнесу. Тут працюватимуть компанії креативної індустрії, запускатимуть інноваційні стартапи, відбуватимуться освітні програми нового ґатунку, лекції, майстер-класи. У просторі буде фітнес-клуб нового формату, зона краси та здоров’я, а також фудкорт, де поєднаємо гастрономічні заклади з різноманітною тематикою та кухнею. Ще одним ідейним напрямком є мистецтво: галереї, художні резиденції та майстерні. І, звісно, це буде місце для проведення різноманітних івентів».
Назву KIVSH обрано неспроста. Саме на львівському заводі автонавантажувачів випустили першу модель, оснащену змінним ковшем. У задумі творців проекту у слові кожна літера несе певний сенс. КІВШ означає креативний – інноваційний – відкритий – широкофункціональний.
Нині у проекті активно шукають резидентів. Є уже чимало тих, хто зголосився. Зокрема – Qubstudio (брендинг і продуктовий дизайн), Smartass (фітнес-клуб), Regus (гнучкі рішення для офісу), Vitamin (рекламний холдинг) і Cheese Bakery (кафе-кондитерська).