Неділя, 28 Лютого, 2021

Львів’яни продовжують збирати підписи за відновлення маршруту №49

Нещодавно у Львові припинили функціонування автобусного маршруту №49, пише сайт lviv-future. Цей маршрут раніше сполучав Приміський вокзал та мікрорайон Рясне-2 і зазвичай...

Голосківське кладовище у Львові збільшиться на понад 30 гектарів

Найбільше кладовище у Львові, де дозволено проводити поховання, планують збільшити на понад тридцять гектарів, розповідає сайт lviv-future. Таке рішення було ухвалено на...

Кам’яницю Стеткевича у Львові не відновлять? Електронна петиція не знайшла підтримки в депутатів

Львів’яни нещодавно збирали підписи за відновлення історичної кам’яниці Стеткевича, що знаходиться на вулиці Замарстинівській, 213, і перетворення цього приміщення в громадський простір для...

Цифрове майбутнє Львова

Серед технологій, без яких неможливе нормальне функціонування сучасного суспільства, особливе місце займають інформаційні технології (IT).  І хоча ця сфера діяльності вимагає особливого...

У Львові обвалюються старі будівлі: обурені очевидці поширюють фотографії в мережі

Львів - давнє місто з тривалою історією, у нас є чимало старих будинків, які потребують уваги влади та негайної реконструкції, пише сайт...

Львів продовжує боротися за будівництво сміттєпереробного заводу

Епопея з будівництвом у Львові довгоочікуваного сміттєпереробного заводу триває, пише сайт lviv-future. Суди у Львові стосовно будівництва заводу, фактично, тривають з того часу, відколи місто оголосило про намір звести такий завод на Пластовій. Однак міський голова не втрачає ентузіазму і запевняє, що Львів і далі буде продовжувати наполегливу боротьбу за будівництво заводу Пластовій, про що заявив днями в ефірі ранкового радіо “Львівська хвиля”.

Так, і справді – всі чотири роки, які було витрачено на погодження документації, паралельно тривали різноманітні суди стосовно незаконності зведення заводу на Пластовій.

“Завжди є хтось, хто проти”, – зазначив міський голова.

Андрій Іванович запевнив слухачів, що зайвих чотирьох років на погодження нової документації стосовно будівництва заводу на новому місці у Львова точно немає, та й це потребує шалених титанічних зусиль. Своє ж завдання мер вбачає в тому, щоб таки поставити завод на Пластовій і запустити його в роботу, і на цьому – закрити багаторічне скандальне питання.

Також Андрій Іванович наголосив на тому, що завод буде збудовано відповідно до всіх екологічних норм та стандартів, адже Європейський банк може фінансувати лише екологічно чисті проєкти. Тому вкотре мер запевнив, що все буде зроблено на найвищому рівні.

Зазначимо, що зараз на вулиці Пластовій тривають підготовчі роботи. Паралельно влада очікує на фіналізацію дня, коли мають відбутися тендери, – це питання стоїть за Європейським банком. Фактично, зараз все впирається в цінове питання, адже чотири компанії, які вийшли у фінал, зараз змагаються саме в цьому питанні. Орієнтовну вартість будівництва заводу оголосили ще давніше – це обійдеться орієнтовно в 25 мільйонів євро.

До другого етапу перейде та компанія, яка запропонує найкращу ціну.

Latest Posts

Голосківське кладовище у Львові збільшиться на понад 30 гектарів

Найбільше кладовище у Львові, де дозволено проводити поховання, планують збільшити на понад тридцять гектарів, розповідає сайт lviv-future. Таке рішення було ухвалено на...

Кам’яницю Стеткевича у Львові не відновлять? Електронна петиція не знайшла підтримки в депутатів

Львів’яни нещодавно збирали підписи за відновлення історичної кам’яниці Стеткевича, що знаходиться на вулиці Замарстинівській, 213, і перетворення цього приміщення в громадський простір для...

Цифрове майбутнє Львова

Серед технологій, без яких неможливе нормальне функціонування сучасного суспільства, особливе місце займають інформаційні технології (IT).  І хоча ця сфера діяльності вимагає особливого...

У Львові обвалюються старі будівлі: обурені очевидці поширюють фотографії в мережі

Львів - давнє місто з тривалою історією, у нас є чимало старих будинків, які потребують уваги влади та негайної реконструкції, пише сайт...

Що потрібно знати про спецтехніку?

Справжній господар, будівельник чи бізнесмен рано чи пізно використовує спецтехніку - великогабаритні машини, переважно автомобілі, призначені для виконання вузькоспеціалізованих робіт. Потреба у використанні спецтехніки...