Четвер, 5 Серпня, 2021

Чотири львівські маршрути зазнають змін з 28 вересня

Вже тривалий час у Львові говорять про старт масштабної реконструкції вулиці Степана Бандери, пише сайт lviv-future. І от нарешті - дочекалися: вже...

Flynas рекламує Львів для туристів. Компанія випустила проморолик

Авіакомпанія Flynas, яка лише нещодавно почала здійснювати рейси в Україну, випустила промоційний ролик про Львів. Лоукостер базується в Саудівській Аравії, тож відео...

Чому ліквідовують ЖЕКи Львова?

Львів'яни, як і жителі інших міст України, постійно скаржились на погану діяльність ЖЕКів, на високі тарифи, бруд у під'їздах, та інші негаразди....

Львів маловідомий: історія вілли Долинського

У певний період (переважно наприкінці дев’ятнадцятого століття) окремі райони Львова масово забудовувалися приватними садибами. Сьогодні чимало вілл, споруджених у той час, є...

Професорську колонію, яку продає “Укрзалізниця”, у Львові зруйнувати не дадуть

Днями у мережі поширилася інформація про те, що “Укрзалізниця” виставила на продаж деякі будівлі в Личаківському районі міста, пише сайт lviv-future. Одна...

Львів продовжує боротися за будівництво сміттєпереробного заводу

Епопея з будівництвом у Львові довгоочікуваного сміттєпереробного заводу триває, пише сайт lviv-future. Суди у Львові стосовно будівництва заводу, фактично, тривають з того часу, відколи місто оголосило про намір звести такий завод на Пластовій. Однак міський голова не втрачає ентузіазму і запевняє, що Львів і далі буде продовжувати наполегливу боротьбу за будівництво заводу Пластовій, про що заявив днями в ефірі ранкового радіо “Львівська хвиля”.

Так, і справді – всі чотири роки, які було витрачено на погодження документації, паралельно тривали різноманітні суди стосовно незаконності зведення заводу на Пластовій.

“Завжди є хтось, хто проти”, – зазначив міський голова.

Андрій Іванович запевнив слухачів, що зайвих чотирьох років на погодження нової документації стосовно будівництва заводу на новому місці у Львова точно немає, та й це потребує шалених титанічних зусиль. Своє ж завдання мер вбачає в тому, щоб таки поставити завод на Пластовій і запустити його в роботу, і на цьому – закрити багаторічне скандальне питання.

Також Андрій Іванович наголосив на тому, що завод буде збудовано відповідно до всіх екологічних норм та стандартів, адже Європейський банк може фінансувати лише екологічно чисті проєкти. Тому вкотре мер запевнив, що все буде зроблено на найвищому рівні.

Зазначимо, що зараз на вулиці Пластовій тривають підготовчі роботи. Паралельно влада очікує на фіналізацію дня, коли мають відбутися тендери, – це питання стоїть за Європейським банком. Фактично, зараз все впирається в цінове питання, адже чотири компанії, які вийшли у фінал, зараз змагаються саме в цьому питанні. Орієнтовну вартість будівництва заводу оголосили ще давніше – це обійдеться орієнтовно в 25 мільйонів євро.

До другого етапу перейде та компанія, яка запропонує найкращу ціну.

Latest Posts

Flynas рекламує Львів для туристів. Компанія випустила проморолик

Авіакомпанія Flynas, яка лише нещодавно почала здійснювати рейси в Україну, випустила промоційний ролик про Львів. Лоукостер базується в Саудівській Аравії, тож відео...

Чому ліквідовують ЖЕКи Львова?

Львів'яни, як і жителі інших міст України, постійно скаржились на погану діяльність ЖЕКів, на високі тарифи, бруд у під'їздах, та інші негаразди....

Львів маловідомий: історія вілли Долинського

У певний період (переважно наприкінці дев’ятнадцятого століття) окремі райони Львова масово забудовувалися приватними садибами. Сьогодні чимало вілл, споруджених у той час, є...

Професорську колонію, яку продає “Укрзалізниця”, у Львові зруйнувати не дадуть

Днями у мережі поширилася інформація про те, що “Укрзалізниця” виставила на продаж деякі будівлі в Личаківському районі міста, пише сайт lviv-future. Одна...

10-й ЦНАП запрацював у Львові: на черзі – ще дві установи

Львів активно працює над відкриттям Центрів надання адміністративних послуг, аби мешканці міста та прилеглих до нього територій могли комфортно і швидко отримати...