Середа, 26 Січня, 2022

Львів транспортний: запуск нових низькопідлогових трамваї та перші електробуси

Через два місяці львів’яни зможуть побачити на вулицях міста перший взірець електробуса виробництва «Електрон». Водночас вже закінчує всі необхідні перевірки і скоро возитиме пасажирів перший низькопідлоговий трамвай від «Електрону». Більше на сайті lviv-future.com.ua.

300 кілометрів на самозаряді

C:\Users\G0NTaR\Desktop\Robota\4.jpg

За повідомленням голови правління ПАТ «Концерн Електрон» Юрія Бубеса, перший взірець електробуса, виготовлений за запитом міста та приватних перевізників, виїде на львівську бруківку для обкатки вже через 2 місяці, пише Тvoemisto.tv

Новий низькопідлоговий електробус матиме 10 метрів завдовжки та зможе їхати близько 300 кілометрів без підзарядки. Водночас зарядні станції розташують не тільки в депо, але і на довгих лініях. 

Комфортний, надійний, безпечний та дизайнерськи модернізований – саме таким бачать новий транспорт в «Електроні». Вже з наступного року стартують випробування, після який електробус випустять на маршрут. 

В управлінні транспорту Львівської міськради зазначають, що такі 10-метрові електробуси пустять на ті напрямки, де немає великого напливу пасажирів, де відсутня щільна забудова або ж розташована низькоповерхові будинки. 

Такий вид транспорту є дещо дорожчим за тролейбус з автономним ходом. Вартуватиме один електробус більше 200 тисяч євро.

До слова, єдиний в Україні 12-метровий електробус виробництва «Електрон» вже 6 років поспіль займається пасажирськими перевезенням у місті. 

Загалом таких електробусів впродовж трьох років на заводі «Електрон» мають виготовити 250 штук, що передбачено підписаним минулоріч меморандумом між містом та підприємством. 

Унікальний п’ятисекційний трамвай

C:\Users\G0NTaR\Desktop\Robota\2.jpeg

Кілька днів назад у Львові презентували перший низькопідлоговий трамвай «Електрон» T5L641. Як повідомили у пресслужбі Львівської міськради, новий транспорт здатний вмістити 265 пасажирів, зокрема 56 сидячих. 

Трамвай відзначається енергоефективністю, пониженим рівнем шуму та вібрації, системою кондиціонування салону та кабіни водія. Також у транспорті є зовнішні та внутрішні відеокамери панорамного огляду, завдяки яким оглядається не тільки ситуація в пасажирському салоні, але й зони поблизу дверей та ззаду вагона.  

Новий трамвай відзначається більшою зручністю для маломобільних верств населення. Низький рівень підлоги та широкі двері прискорять посадку-висадку пасажирів з маленькими дітьми чи людей із обмеженими можливостями. 

В той же час підлога вагону біля дверей обігрівається, що унеможливлює обмерзання взимку. Спеціальне віконне покриття у холодну пору року зберігає тепло, а влітку відбиває ультрафіолетові сонячні промені. 

Ціна однієї одиниці такого електротранспорту склала 1,9 мільйонів доларів. До кінця поточного року місто має одержати ще 2 трамваї, в першій половині 2022 року – ще 7 штук. Такі придбання стали можливими завдяки кредиту від Європейського інвестиційного банку. В рамках цього проєкту Львів одержав 12 мільйонів євро на закупку 10 п’ятисекційних низькопідлогових трамваїв.

Зважаючи на великий пасажиропотік та густоту заселення мікрорайону Сихів, нові трамваї можуть відправити на маршрут №8. 

Як додав мер Львова Андрій Садовий, місто ставить перед собою амбіційну ціль – до 2030 року на 100% завантажити місто громадським електротранспортом. Йдеться про трамваї, тролейбуси та електробуси. 

C:\Users\G0NTaR\Desktop\Robota\3.jpeg

Раніше повідомлялося, що перший інклюзивний потяг відправився за маршрутом на Львівщині. 

Latest Posts