Через два місяці львів’яни зможуть побачити на вулицях міста перший взірець електробуса виробництва «Електрон». Водночас вже закінчує всі необхідні перевірки і скоро возитиме пасажирів перший низькопідлоговий трамвай від «Електрону». Більше на сайті lviv-future.com.ua.
300 кілометрів на самозаряді
За повідомленням голови правління ПАТ «Концерн Електрон» Юрія Бубеса, перший взірець електробуса, виготовлений за запитом міста та приватних перевізників, виїде на львівську бруківку для обкатки вже через 2 місяці, пише Тvoemisto.tv.
Новий низькопідлоговий електробус матиме 10 метрів завдовжки та зможе їхати близько 300 кілометрів без підзарядки. Водночас зарядні станції розташують не тільки в депо, але і на довгих лініях.
Комфортний, надійний, безпечний та дизайнерськи модернізований – саме таким бачать новий транспорт в «Електроні». Вже з наступного року стартують випробування, після який електробус випустять на маршрут.
В управлінні транспорту Львівської міськради зазначають, що такі 10-метрові електробуси пустять на ті напрямки, де немає великого напливу пасажирів, де відсутня щільна забудова або ж розташована низькоповерхові будинки.
Такий вид транспорту є дещо дорожчим за тролейбус з автономним ходом. Вартуватиме один електробус більше 200 тисяч євро.
До слова, єдиний в Україні 12-метровий електробус виробництва «Електрон» вже 6 років поспіль займається пасажирськими перевезенням у місті.
Загалом таких електробусів впродовж трьох років на заводі «Електрон» мають виготовити 250 штук, що передбачено підписаним минулоріч меморандумом між містом та підприємством.
Унікальний п’ятисекційний трамвай
Кілька днів назад у Львові презентували перший низькопідлоговий трамвай «Електрон» T5L641. Як повідомили у пресслужбі Львівської міськради, новий транспорт здатний вмістити 265 пасажирів, зокрема 56 сидячих.
Трамвай відзначається енергоефективністю, пониженим рівнем шуму та вібрації, системою кондиціонування салону та кабіни водія. Також у транспорті є зовнішні та внутрішні відеокамери панорамного огляду, завдяки яким оглядається не тільки ситуація в пасажирському салоні, але й зони поблизу дверей та ззаду вагона.
Новий трамвай відзначається більшою зручністю для маломобільних верств населення. Низький рівень підлоги та широкі двері прискорять посадку-висадку пасажирів з маленькими дітьми чи людей із обмеженими можливостями.
В той же час підлога вагону біля дверей обігрівається, що унеможливлює обмерзання взимку. Спеціальне віконне покриття у холодну пору року зберігає тепло, а влітку відбиває ультрафіолетові сонячні промені.
Ціна однієї одиниці такого електротранспорту склала 1,9 мільйонів доларів. До кінця поточного року місто має одержати ще 2 трамваї, в першій половині 2022 року – ще 7 штук. Такі придбання стали можливими завдяки кредиту від Європейського інвестиційного банку. В рамках цього проєкту Львів одержав 12 мільйонів євро на закупку 10 п’ятисекційних низькопідлогових трамваїв.
Зважаючи на великий пасажиропотік та густоту заселення мікрорайону Сихів, нові трамваї можуть відправити на маршрут №8.
Як додав мер Львова Андрій Садовий, місто ставить перед собою амбіційну ціль – до 2030 року на 100% завантажити місто громадським електротранспортом. Йдеться про трамваї, тролейбуси та електробуси.
Раніше повідомлялося, що перший інклюзивний потяг відправився за маршрутом на Львівщині.