Середа, 20 Жовтня, 2021

Відтепер замінити лічильник, що не працює, можна за допомогою Viber та Telegram

Відтепер заміну лічильника, який став неробочим, можна здійснювати за допомогою Viber та Telegram, розповідає сайт lviv-future. Як повідомили в “Львівобленерго”, за допомогою цих засобів зв’язку можна швидко і не виходячи з дому зв’язатися з працівниками, повідомити про проблему та отримати послугу з заміни неробочого лічильника на електроенергію.

Для того, щоб повідомити про неполадки з лічильником і отримати допомогу, львів’янам необхідно зареєструватися в чат-ботах “Львівобленерго” в Viber та Telegram та додати свій особистий рахунок.

Після цього львів’янам необхідно буде обрати свій особистий рахунок, за яким і буде здійснюватися заміна приладу з неполадками. Після цього треба буде натиснути на кнопку “Додаткові послуги”, де й буде заміна лічильника, який вийшов з ладу.

Наступний крок – написати заяву на зміну лічильника, зробити фото заяви і прикріпити його до залишеного повідомлення на каналі. Так само потрібно прикріпляти фотографії документів – паспорта та ідентифікаційного коду, кажуть у “Львівобленерго”. Що стосується фотографії паспорта, то потрібно подати першу сторінку та сторінку, на якій вказано реєстрацію – місце проживання львів’янина.

Що може трапитися з лічильником?

За повідомленням “Львівобленерго”, лічильник виходить з ладу і потребує заміни тоді, коли не оновлюються його покази або ж вони взагалі відсутні на дисплеї, не змінюється дата або час у зонному лічильнику тощо.

Нагадуємо, що львів’яни активно практикують подачу показів лічильника за допомогою Viber та Telegram. Там же черпають інформацію про відключення постачання, нарахування тощо. Крім того, за допомогою цих каналів можна змінити власника рахунку, відкоригувати роботу лічильника та встановити зонний лічильник.

Latest Posts