Завжди величезний ажіотаж у Львові виникає довкола питання підняття вартості проїзду у міському громадському транспорті. Як правило, перевізники вимагають у влади, аби та встановила нові – вищі – тарифи на проїзд у громадському транспорті, а населення, навпаки, скаржиться на невідповідність вартості і якості перевезень, пише Львів Майбутнього.
Однак цими днями у Львові пішло щось не так: 14 листопада в системі електронних петицій з’явилося звернення від львів’янина, в якому той просить підняти вартість проїзду проїзду в маршрутках до 10 гривень.
10 – за готівку, 8 – електронний квиток, 7 – не працює валідатор
Буквально нещодавно у Львові говорили про те, що невдовзі вартість проїзду в міському громадському транспорті може піднятися до 8 гривень. Самі ж перевізники вирахували, що середня вартість перевезення пасажира складає більше 10 гривень. Говорили і про те, що вартість проїзду в електричному транспорті також повинна зрости від 5 до 6 гривень за поїздку.
Однак львів’яни вирішили внести свої корективи до майбутніх тарифів на проїзд. Олег Онишкевич, автор електронної петиції, переконаний, що містянам вже вкотре просто пропонують чергову схему корупційного заробітку на звичайних львів’янах. Тож Олег Онишкевич вирішив запропонувати свою схему оплати проїзду, на його думку, прогресивну ціну на перевезення.
Отже, за переконанням львів’янина, прогресивна схема оплати проїзду в міському громадському транспорті має бути різною залежно від умов, які пропонує транспорт, і залежно від обраного пасажиром способу оплати проїзду.
Якщо автобус обладнано валідатором для електронного квитка, а також в ньому добре налагоджена система опалення салону, то вартість має бути такою:
- Оплата готівкою – 10 гривень;
- Оплата електронним квитком – 8 гривень;
- Оплата у випадку, якщо зламався валідатор, – 7 гривень.
Якщо ж автобус обладнано валідаторами для електронних квитків, однак у салоні не облаштована належна система опалення, то вартість має бути такою:
- Оплата готівкою – 10 гривень;
- Оплата електронним квитком – 7 гривень.
Також львів’янин зазначає, що у випадку, коли в транспорті є опалення, але нема підтримки електронного квитка, проїзд має коштувати 7 гривень. Коли ж транспорт взагалі не облаштований для людей (немає ані належного опалення, ані валідаторів для електронної оплати проїзду) – квиток у такому випадку має коштувати 5 гривень.
А що ж з електронним квитком у Львові?
Час іде, з періоду, коли Андрій Іванович обіцяв львів’янам впровадження квитка, минає майже п’ять років (вперше про це заговорив мер в 2015).
До кінця цього року львів’янам обіцяють встановити валідатори для електронної оплати проїзду у транспорті. До цього встановити валідатори обіцяли в липні, але тоді це вкотре відтермінували. А не варто забувати про закупівлю, розмитнення та привезення необхідного обладнання до Львова, що теж може затримати електронний квиток в місті.
Зазначимо, що місячний електронний квиток у Львові може коштувати орієнтовно 400 гривень. Про це повідомили у департаменті ще літом.