Середа, 26 Січня, 2022

Скаржитися на роботу трамваїв та тролейбусів тепер можна на окрему “гарячу лінію”

У Львові з кожним роком намагаються все більше поліпшити якість обслуговування пасажирів в міському громадському транспорті, пише сайт lviv-future. Дбаючи про якість перевезень в електричному міському транспорті, у Львові вирішили запустити в дію також окрему спеціальну “гарячу лінію”, куди можуть зателефонувати міські користувачі послуг трамваїв та тролейбусів, аби дізнатися необхідну інформацію або поскаржитися на виявлені порушення в роботі трамваїв та тролейбусів Львова.

Як кажуть у “Львівелектротранс”, працюватиме “гаряча лінія” кожного дня з шостої ранку і до опівночі, а головне завдання її роботи – покращення якості обслуговування пасажирів.

Працюватимуть з дзвінками львів’ян і відповідатимуть на всі запитання оператори. У разі, якщо львів’яни не зможуть додзвонитися на “гарячу лінію”, то можна буде також звернутися на електронну пошту зі своєю скаргою. Електронну пошту можна знайти на сайті міської ради чи “Львівелектротрансу”.

Зазначимо, що раніше, до появи окремої “гарячої лінії” для скарг на роботу електричного транспорту, працювала загальна міська “гаряча лінія”, куди можна також звернутися з будь-якою скаргою стосовно міста.

Паралельно з “гарячої лінією” для дзвінків, також діє “Портал гарячої лінії міста Львова”, де також можна залишити свої звернення в електронному режимі. Залишити повідомлення про те, що львів’ян турбує в житті їхнього міста, можна також в групі “гарячої лінії” у соціальній мережі Facebook. Після залишеного повідомлення мешканцем Львова його скеровують до виконання, повідомляють про результат виконаної роботи. Також одне з завдань “гарячої лінії” – повідомляти інформацію про роботу різноманітних міських служб.

Нагадуємо, що львів’яни також часто скаржаться на проблеми в русі міських маршруток.

Latest Posts