Багато-кого з батьків школярів (і не тільки) обурює дистанційний формат навчання, який став вимушеним впровадженням через пандемію COVID-19. Аби не допустити розповсюдження захворювання, школи були змушені перейти на такий формат ще під час карантину весною, і не виключено, що на дистанційне навчання освітні заклади будуть переходити й надалі, допоки ситуація з поширенням захворювання не стабілізується, пише сайт lviv-future.
Та, попри загальнонародне обурення і думку про недоцільність та неефективність дистанційного навчання, львівські педагоги розповідають, що й таке навчання – цікаве та ефективне. Журналісти сайту lviv-future поцікавилися у львівської вчительки початкових класів, які їй працюється з дітлахами в режимі онлайн.
“Ми працюємо на доступній і цікавій платформі для учнів початкових класів”
Сьогодні для навчання онлайн існує безліч цікавих, сучасних платформ, які дозволяють дітлахам легко і в інноваційній формі пізнавати нове. Львівська педагогиня розповіла, що у своїй роботі послуговується платформою ClassDojo.
“Ця платформа доступна і цікава для учнів початкових класів. Не потрібно окремо реєструвати кожну дитину. Вчитель створює клас, додає туди всіх учнів, а тоді дає дітям посилання на ресурс і код доступу”, – розповіла педагогиня.
Та, вочевидь, сучасних дітлахів початкових класів не так легко зацікавити дистанційним навчанням. Тому журналісти поцікавилися у педагогині, як на платформі відбувається освітній процес так, щоб діткам було цікаво навчатися.
“У ClassDojo кожна дитина має свого монстрика, який має можливість набирати бали за кожне виконане завдання”, – розповіла педагогиня.
Тож у розпорядженні кожного учня класу є свій “монстрик”, якого діти “прокачують” з користю – проходять різноманітні цікаві завдання, за які здобувають бали. В такому ігровому форматі навчання проходить доступно, весело та цікаво для дітлахів, розповіла педагогиня журналістам.
Як працює вчитель з дистанційними платформами, щоб провести повноцінний урок?
Та щоб максимально зацікавити дітлахів у дистанційному навчанні надзвичайно важливо, щоб вчителі шукали можливості інтерактивних занять онлайн. Тож журналісти поцікавилися у педагогині, якою є робота вчителя на платформі, щоб урок був повноцінним і максимально ефективним.
“Я створювала для дітей активності з курсу “Я досліджую світ”, української мови, математики, мистецтва. Уроки з кожного предмету розробляла покроково на електронній дошці Padlet. Цей ресурс дозволяє прикріплювати посилання на відео, інтерактивні ігри та вправи, завантажувати малюнки, схеми, картки з завданнями. Тобто там можна створити повноцінний урок для дітей”, – поділилася власним досвідом педагогиня.
А як вчителі перевіряють роботу школярів?
Наостанок ми вирішили запитати у вчительки, як вона перевіряє роботу своїх школяриків та здійснює оцінювання.
“Діти переглядають матеріали уроку, виконують завдання і надсилають звіт у вигляді фото, чи відео. Вчитель має можливість перевірити виконані завдання, прокоментувати, поставити бали. Систему оцінювання вчитель створює самостійно”, – розповіла педагогиня.
Кожна класна робота в онлайн-режимі, кожен здобутий школярем бал і знання – це великі зусилля батьків, дітей та самих педагогів – звісно, якщо не йдеться про навчання у Viber, на яке частенько скаржаться батьки. Звісно, дистанційне навчання не може замінити дитині “справжньої” школи, однак діти повинні навчатися і пізнавати нове за будь-яких обставин, і це – найголовніше.
Далі – буде…