Середа, 3 Березня, 2021

Львів’яни продовжують збирати підписи за відновлення маршруту №49

Нещодавно у Львові припинили функціонування автобусного маршруту №49, пише сайт lviv-future. Цей маршрут раніше сполучав Приміський вокзал та мікрорайон Рясне-2 і зазвичай...

У Львові хочуть підняти вартість проїзду в електротранспорті

У Львові хочуть підняти вартість проїзду в громадському транспорті - на цей раз йдеться про тарифи на перевезення в електричному транспорті, трамваях...

Львів’яни збирають підписи за заборону продажу алкогольних напоїв в місті

Нещодавно на сайті Єдиних електронних петицій з’явилося нове звернення від львів’ян, в якому автор просить владу заборонити реалізацію алкогольних напоїв в місті,...

Голосківське кладовище у Львові збільшиться на понад 30 гектарів

Найбільше кладовище у Львові, де дозволено проводити поховання, планують збільшити на понад тридцять гектарів, розповідає сайт lviv-future. Таке рішення було ухвалено на...

Кам’яницю Стеткевича у Львові не відновлять? Електронна петиція не знайшла підтримки в депутатів

Львів’яни нещодавно збирали підписи за відновлення історичної кам’яниці Стеткевича, що знаходиться на вулиці Замарстинівській, 213, і перетворення цього приміщення в громадський простір для...

Львів’яни просять облаштувати зупинку на Тракті Глинянському

Справжня проблема з зупинкою громадського транспорту по вулиці Тракт Глинянській – вулиці Богданівська, пише сайт lviv-future. Формально – тут є зупинка, де постійно на маршрутку очікує чимало людей, однак саму зупинку жодним чином не облаштовано, за винятком лише знаку, який повідомляє, що тут знаходиться зупинка. “Бувалі” містяни вже звикли до зупинки, однак навряд чи гість з іншого району міста чи турист би здогадався, що тут є зупинка, якби тільки не знак.

Перша проблема – зупинка взагалі тут не має бути

Фото – допис користувача Facebook

Так, зупинку тут облаштували, однак виникає питання: а яким чином зупинку можна встановити на перехресті вулиць? По суті, львів’яни зазначають, що не раз зверталися з цим питанням до чиновників, зупинку знімали і переносили, але згодом вона знову поверталася на місці, хоча цілком могла б бути облаштована дещо вище. Журналісти запитали у місцевих мешканців, що вони думають стосовно такої “недозупинки” на Тракті Глинянському.

“Ось що цікаво – який недоурбаніст додумався поставити там зупинку? Вище є заправка, ось біля неї і робіть зупинку (ред.)”, – обурюється місцевий мешканець.

Дехто ж вже взагалі зневірився в тому, що це питання вирішать, і вважає, що доки тут не буде здійснене перепланування простору, доти з зупинкою нічого не зміниться.

“Ще не скоро буде там нормальна зупинка, бо позаду – колія. Поки не буде реального перепланування простору або ж демонтажу залізничної колії, доти нормальна зупинка там просто технічно неможлива (ред.)”, – кажуть містяни.

Друга проблема – навіть чинна зупинка, яка тут вже багато років, взагалі ніяк не облаштована

Друга проблема цієї “недозупинки” це те, що вона взагалі ніяким чином не облаштована – тут явно бракує тротуару, бо з однієї сторони він занадто вузький для того, щоб там перебували люди і очікували на транспорті, а подекуди його взагалі немає. Львів’яни обурюються ще й з цього приводу – мовляв, для того, щоб дійти до зупинки, необхідно йти або по колії, або ж по проїжджій частині вулиці. І те, і друге – небезпечно, та й взагалі – неприпустимо.

Серед варіантів вирішення проблеми з колією у львів’ян навіть виникають думки не демонтувати її повністю, а облаштувати тут трамвайну колію.

“Реально – трамвайна колія туди аж проситься! І майже все є”, – зауважив місцевий житель.

Та час іде, зупинці вже чимало років, а змін поки що жодних не відбулося. Небезпечна зупинка кожного дня наражає людей на ризик катастрофи, та й самих водіїв громадського транспорту та й взагалі – будь-якого транспорту, який тут проїжджає. Львів’яни звертаються до чиновників, пишуть на гарячу лінію, однак в районній адміністрації відповідають одне: зупинка тут не може бути облаштована, тротуар розширити не можуть через колію, а за питаннями колії радять звертатися до “Укрзалізниці”. Скільки ж ще буде тривати знущання над людьми і наражання на небезпеку всіх учасників дорожнього руху тут – поки що невідомо.

Latest Posts

У Львові хочуть підняти вартість проїзду в електротранспорті

У Львові хочуть підняти вартість проїзду в громадському транспорті - на цей раз йдеться про тарифи на перевезення в електричному транспорті, трамваях...

Львів’яни збирають підписи за заборону продажу алкогольних напоїв в місті

Нещодавно на сайті Єдиних електронних петицій з’явилося нове звернення від львів’ян, в якому автор просить владу заборонити реалізацію алкогольних напоїв в місті,...

Голосківське кладовище у Львові збільшиться на понад 30 гектарів

Найбільше кладовище у Львові, де дозволено проводити поховання, планують збільшити на понад тридцять гектарів, розповідає сайт lviv-future. Таке рішення було ухвалено на...

Кам’яницю Стеткевича у Львові не відновлять? Електронна петиція не знайшла підтримки в депутатів

Львів’яни нещодавно збирали підписи за відновлення історичної кам’яниці Стеткевича, що знаходиться на вулиці Замарстинівській, 213, і перетворення цього приміщення в громадський простір для...

Міжнародні та внутрішні напрямки: у 2020 році в Україні відкриють ще 10 залізничних маршрутів

У 2020 році "Укрзалізниця" відкриє для своїх громадян та туристів 10 нових маршрутів. Це будуть нові внутрішні та зовнішні, міжнарожного сполучення, маршрути. Таку інформацію...