Вівторок, 20 Жовтня, 2020

Як відбувається дистанційне навчання в львівських школах і чи насправді все так складно – розповіла педагогиня

Багато-кого з батьків школярів (і не тільки) обурює дистанційний формат навчання, який став вимушеним впровадженням через пандемію COVID-19. Аби не допустити розповсюдження...

Як відбувається дистанційне навчання в львівських школах і чи насправді все так складно – розповіла педагогиня

Багато-кого з батьків школярів (і не тільки) обурює дистанційний формат навчання, який став вимушеним впровадженням через пандемію COVID-19. Аби не допустити розповсюдження...

“Буде менше хворих – не буде дистанційки”: львівська педагогиня про COVID-19, вимушені канікули та дистанційне навчання

У львівських школах розпочалися вимушені канікули, через що чимало батьків та вчителів масово поширюють в соціальних мережах дописи про те, що виступають...

Львів’яни хочуть запустити електричку по місту

Відходить потрохи у минуле улюблена колись тема у Львові стосовно запуску роботи метрополітену, пише сайт lviv-future. Переймаючись проблемою нормального доїзду з різних...

І знову про львівський метрополітен: чи стане альтернативою міська електричка?

Усім львів’янам добре відома сумна історія з будівництвом метрополітену - ще колись, дуже давно, про неї заговорив один з перших львівських мерів...

"Нащо їхати на роботу машиною, коли є громадський транспорт?", – Садовий прокоментував проблему заторів

Проблема заторів на деяких вулицях нашого міста стоїть достатньо гостро, пише Львів Майбутнього. Зокрема, чималі проблеми з рухом транспорту виникають на вулиці Липинського, де було облаштовано окрему смугу для громадського транспорту.

Буквально на днях в мережі львів’яни поширили фотографії величезних заторів саме на цій вулиці, а також на вулиці Хмельницького, де, навіть попри карантин, кілька десятків автомобілів буквально «застрягли» в заторах. Обурені містяни писали, що така «тягучка» тут виникає не просто в «гарячий» час доби, а впродовж цілого дня.

«Перевага – громадському транспорту»

2

На цю проблему не міг не відреагувати Андрій Садовий, який прокоментував ситуацію з заторами на Липинського в ефірі радіо «Львівська хвиля». Саме тут, на вулиці Липинського, було облаштовано окрему смугу для руху громадського транспорту, через що, вочевидь і виникають затори, тому, на дуку Андрія Івановича, така смуга таки дала свій ефект. Тож перевага надається саме громадському транспорту і людям, які користуються цим транспортом. Саме тому в місті і працюють активно над закупівлею нових автобусів, а також електричного громадського транспорту – нових трамваїв та тролейбусів.

«Для чого їхати на роботу машиною, коли в місті працює громадський транспорт?»

4

Так, Садовий визнає, що проблема з заторами на Липинського таки існує, і що її потрібно вирішувати. За його словами, вирішити цю проблему має міська комісія з питань безпеки дорожнього руху. Та смугу руху для громадського транспорту, вочевидь, ліквідувати не будуть, адже пріоритет таки зараз надається громадському транспорті в містах.

Також нещодавнім рішенням Кабміну перевагу отримають і транспортні засоби, які працюють легально в службах таксі нашого міста.

Натомість людям з приватними автомобілями мер каже, що їздити на роботу і діставатися швидко до пункту призначення можна і на громадському транспорті:

«Тому навіщо їхати в заторах приватним авто, якщо швидко можна буде заїхати на роботу трамваєм чи тролейбусом. І до цього ми маємо бути готові», – зазначив мер Львова під час ранкового ефіру на радіо.

Свою думку львівський мер підкріплює словами про постійне оновлення громадського транспорту, про закупівлю нового транспорту для міста Лева. З кожним роком кількість нового транспорту в місті тільки збільшується, на цьому не зупиняються. А з амбітними планами нашого мера вже на наступний рік міська рада хоче зробити так, щоб потреба користуватися власним транспортом у львів’ян зникла взагалі – для цього Львів забезпечать максимальною кількістю транспорту, аби у містян просто відпала потреба використання власних автомобілів. Тоді ж, вочевидь, і слід сподіватися на те, що затори в місті мінімізуються і не будуть надокучати львів’янам, які поспішають на роботу.

Пригадаємо, нещодавно на сайті електронних петицій з’явилося звернення від львів’янина, який говорив про нераціональне використання громадського простору. На думку містянина, пересуватися містом на власному автомобілі неетично, особливо коли один автомобіль перевозить тільки одного пасажира. Тому автор звернення пропонує владі ввести податок для містян, які пересуваються Львовом на власному транспорті.

Latest Posts

Як відбувається дистанційне навчання в львівських школах і чи насправді все так складно – розповіла педагогиня

Багато-кого з батьків школярів (і не тільки) обурює дистанційний формат навчання, який став вимушеним впровадженням через пандемію COVID-19. Аби не допустити розповсюдження...

“Буде менше хворих – не буде дистанційки”: львівська педагогиня про COVID-19, вимушені канікули та дистанційне навчання

У львівських школах розпочалися вимушені канікули, через що чимало батьків та вчителів масово поширюють в соціальних мережах дописи про те, що виступають...

Львів’яни хочуть запустити електричку по місту

Відходить потрохи у минуле улюблена колись тема у Львові стосовно запуску роботи метрополітену, пише сайт lviv-future. Переймаючись проблемою нормального доїзду з різних...

І знову про львівський метрополітен: чи стане альтернативою міська електричка?

Усім львів’янам добре відома сумна історія з будівництвом метрополітену - ще колись, дуже давно, про неї заговорив один з перших львівських мерів...

У Львові скасовано безкоштовний проїзд: для кого? Перелік категорій

У понеділок, 23 березня, у Львові вступає в силу рішення міської влади щодо скасування пільгового проїзду у громадському транспорті на час карантину. Таке рішення...